פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 27.06.2024
קפריסין מכחישה שסין הציעה לרכוש זיכיון נובל אנרגי
06/03/2012 15:46

אתמול,יום שני,השרה Praxoulla Antoniadou. יחד עם יזם קו החשמל ישראל-קפריסין Solon Kassinis וצוות מומחים טסו לבריטניה . הם ישתתפו שם ב- APPEX (American Association of Petroleum Geologists Prospect and Property Expo) 2012 המתקיימת השבוע. המשלחת הקפריסאית תציג לכנס את המיכרז השני לזיכיונות הגז. שר החוץ הקפריסאי Erato Kozakou-Markoullis היה אתמול בנורבגיה לשיחות על שיתוף פעולה בנושאי הנפט והגז.הוא נפגש עם שר החוץ הנורבגי ועם שר הנפט והאנרגיה הנורבגי.


היומון הקפריסאי סיפרוס מייל מביא היום פרטים חדשים על כוונת סין למעורבות בסקטור הגז באזור,לאחר שבדק את הפרסומים האחרונים עם הגורמים הרלבנטיים.
, CNOOC-China National Offshore Oil Corporation)החברה הסינית הממלכתית השלישית בגודלה בסין,הגישה ביום שישי האחרון לממשלת קפריסין תכנית להקמת מיתקן לגז נוזלי לעבד ולייצא גז שיופק מרזרבות הגז שהתגלו בקפריסין.שרת המסחר והאנרגיה הקפריסאי Praxoulla Antoniadou.
אישרה זאת ליומון.השרה אמרה בלי להיכנס לפרטים כי הממשלה הבהירה לחברה הסינית כי המיתקן יהיה בשליטה של ממשלת קפריסין.היא הכחישה פרסומים כאילו החברה הסינית הציעה לרכוש את הזיכיון הקפריסאי בבלוק 12 בנמצא בידי נובל אנרג'י ודלק אנרגיה.
היא סירבה להגיב על דיווח שהחברה הסינית הציעה להקים את מיתקן הגז תוך 48 חודשים מהתחלת העבודות.
Cnooc היא חברה בבעלות סין.היא היצרן הסיני העיקרי של גז נוזלי והיבואן העיקרי של גז נוזלי לסין,מה שיתחזק עם השלמת מיתקן הגז הנוזלי שהיא מקימה בגואנדונג.
ביום ראשון השבוע שר הפנים הקפריסאי החבר בועדת השרים לנושא הגז ,אמר כי כמה חברות הביעו עניין להשתתף במיכרז זיכיונות הגז השני.הוא אמר כי קפריסין רוצה בעדיפות עליונה להקים חברת נפט לאומית.החברה תהיה השותפת של כל החברות שתפעלנה בסין.
אתמול,יום שני,השרה Praxoulla Antoniadou. יחד עם יזם קו החשמל ישראל-קפריסין Solon Kassinis וצוות מומחים טסו לבריטניה . הם ישתתפו שם ב- APPEX (American Association of Petroleum Geologists Prospect and Property Expo) 2012 המתקיימת השבוע. המשלחת הקפריסאית תציג לכנס את המיכרז השני לזיכיונות הגז.
שר החוץ הקפריסאי Erato Kozakou-Markoullis היה אתמול בנורבגיה לשיחות על שיתוף פעולה בנושאי הנפט והגז.הוא נפגש עם שר החוץ הנורבגי ועם שר הנפט והאנרגיה הנורבגי.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy